"סיטואציה מביכה"; יחימוביץ' מגיבה לראשונה על פרשת הרצוג

    במסגרת הפרשה בה מתנהלת בדיקת המשטרה, נבדק אם קיבל הרצוג תרומות לא חוקיות בבחירות המקדימות לראשות המפלגה מולו התמודדה חברת הכנסת שלי יחימוביץ'
    אבי יעקב No Comments on "סיטואציה מביכה"; יחימוביץ' מגיבה לראשונה על פרשת הרצוג

    חברת הכנסת שלי יחימוביץ' הגיבה השבת לראשונה על בדיקת המשטרה כנגד יו"ר מפלגתה בוז'י הרצוג והביעה תקווה "שהמפלגה שלנו לא תשלם מחיר כבד מדי" • "אחסוך במילים. סומכת על המשטרה והפרקליטות"

    צילום: FLASH90
    במסגרת הפרשה בה מתנהלת בדיקת המשטרה, נבדק אם קיבל הרצוג תרומות לא חוקיות בבחירות המקדימות לראשות המפלגה מולו התמודדה חברת הכנסת שלי יחימוביץ'
    17:03
    06.05.24
    אבי יעקב No Comments on הפתעה בפוניבז': מונה ר"מ חדש וצעיר משושלת מיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת הכנסת שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני) התייחסה השבת לראשונה לבדיקה המשטרתית נגד יו"ר מפלגתה ויו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג, וכתבה ב"עיתון סופהשבוע" האישי שלה המגיע לפעילי מפלגת העבודה כי מדובר בסיטואציה מביכה.

    במסגרת הפרשה בה מתנהלת בדיקת המשטרה, נבדק אם קיבל הרצוג תרומות לא חוקיות בבחירות המקדימות לראשות המפלגה מולו התמודדה חברת הכנסת שלי יחימוביץ'.

    "על השבוע הזה העיבה הודעת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט", כתבה יחימוביץ'. "כי המשטרה פותחת בבדיקה בעניין יו"ר המפלגה שלנו, יצחק הרצוג. אני מודעת לבדיחות ולפרשנויות כאילו זו המתנה השלישית שקיבלתי השבוע. גם אם הציוצים האלה משעשעים, זה מאוד, מאוד רחוק מן המציאות. זה היה סיום קשה ומכביד לשבוע נהדר".

    יחימוביץ' הסבירה את שתיקתה בימים האחרונים וכתבה: "אתם יודעים שלרוב אני לא מהססת במה שקשור לשלטון החוק, נקיון כפיים ומאבק בשחיתות, ולא עושה הנחות לחברים. הפעם זו סיטואציה מביכה בשבילי. דווקא כיוון שלפחות אחד העניינים הנחקרים קשור ישירות אליי – מימון לא חוקי לכאורה של קמפיין הכפשה נגדי בפריימריז 2013".

    "לכן כל מה שאני אומרת תמיד, בעקביות, אם ייאמר עכשיו, עשוי להתפרש הפעם כאישי או כפוליטי ולהיצבע בצבעים זרים ולא ענייניים", הוסיפה יחימוביץ' ואמרה כי "לכן אחסוך במילים. כמו תמיד, אני פשוט מקווה שהצדק יצא לאור. סומכת, כמו תמיד, על המשטרה, הפרקליטות ועל כל מוסדות שלטון החוק, ומייחלת שהמפלגה שלנו לא תשלם מחיר כבד מדי".



    0 תגובות